Logg på din Motei-konto

Reverse showrooming med Motei

Motei er det første norske sosiale mediet som fokuserer helt og holdent på mote.

Internett og smarttelefonen har endret folks forbrukervaner. Raskere digitalisering og lave distribusjonskostnader har skapt en eksplosjon av informasjon. Sosiale medier blir stadig viktigere kanaler for samhandling.

For å spare tid, ønsker forbrukerne effektive verktøy for å filtrere og organisere informasjon. Vi ser en bevegelse fra at vi vil ha mye informasjon til relevant informasjon – raskt. I møtet med dette skiftet er det imidlertid ikke netthandel som er den fremste muligheten for norsk handelsnæring - det er kanalsamspill. Virksomhetene og bedriftene som klarer å møte de endrede forbrukervanene ved å være tilgjengelige, vil vinne kampen om fremtidens kunder. 

Motei styrker dialogen og synligheten mellom moteindustrien og kunde gjennom økt eksponering og kommunikasjon på nett. Å være en del av Motei vil være et steg i riktig retning for moteindustrien.


Morgendagens handleopplevelse

Ved å benytte ny teknologi gjør vi offlineinformasjon tilgjengelig på nettet for at moteindustrien og forbrukerne skal kunne kommunisere på en ny måte som tilhører morgendagens handleopplevelse. 

Motei tilbyr en komplett oversikt over hele moteindustrien i Norge. Motevirksomheter som butikker, varemerker, leverandører, designere, stylister, partnere, retailgrupper og kjøpesentre er alle en del av Motei. 

Med en fullverdig opplevelse for besøkende, kan enhver motevirksomhet laste opp innhold og redigere sin profil. Da kommer den besøkende til å kunne søke, lokalisere og planlegge handleturen sin ned til minste detalj. 

Med funksjoner som lookbooks, merkevareinformasjon, produktinformasjon, interaksjon i sosiale medier, mediedekning - for bare å nevne noe - er dette en helt ny og innovativ type plattform. 

Motei tilbyr løsninger som automatiserer kommunikasjon og opplastning av offlineinformasjon. 



Et digitalt fellesregister og ny proximityteknologi åpner for en ny måte å kommunisere med kundene på.

Motei gjør det mulig å få en mer detaljert forståelse av forbrukernes atferd i det fysiske rommet og online.

Motei muliggjør for motevirksomheter å kommunisere og informere kundene. 

Vi kaller det for «Reverse Showrooming».